Rakiplerinizden Daha Yüksek Dönüşüm Sağlayın

Rakiplerinizden Daha Yüksek Dönüşüm Sağlayın

Demografiğinizin ilgisini çeken profesyonel bir iletişim kurmak, iyi ilişkileri sürdürmenin ve yüksek dönüşüm oranlarının en iyi yoludur. Cloudnames’te biz, blogumuzda düzenli olarak makaleler paylaşıyoruz. Takipçilerimiz her gün yeni ve ilgi çekici hikayeler okuyorlar, ürünlerimizle ilgili bilgiler de dahil. İşte yüksek dönüşüm sağlayan makaleler yazmanıza yardımcı olacak 10 etkili taktik!

Yazan Leyla Ok

DİKKATİNİZİ VERİN! Okuyucularımızdan özellikle yapmalarını istediğimiz şey budur. Eğer harika bir içeriğiniz varsa, bu içeriğe reklam vermek o kadar da zor olmamalı. Eğer içeriğiniz direkt olarak takipçilerinizle konuşuyor ve onları alakadar ediyorsa, trafiği artırmak ve nitelikli potansiyel müşteri çekmek de kolay olmalı.

İşinize yarayan içerik üretirken, en başta iş hedeflerinizi anlamanız ve tanımlamanız önemlidir. Neye ulaşmak istediğinizden emin olun.

Eğer cevap ‘ürün ve hizmetlerimi satmak’ ise, veya ‘yeni müşteriler edinmek’ ise -uzman olduğunuz alan ile ilgili bilgi veren ya da onunla alakalı blog içeriği yazmalısınız.

 

Gökdelen Tekniği

İçeriğinizin “Gökdelen Tekniğini” kullanarak rekabetçi sınırları olmalı. İçeriğinizi o kadar değerli yaratmalısınız ki rakibinizin içeriğinin yanında ‘kule gibi yükselmeli’. Böylece yeni takipçiler kazanabilir ve bu takipçileri koruyabilirsiniz.

yüksek dönüşüm, yüksek reklam dönüşümü

 

Çevrimiçinde iyi bir itibar almak için, blogunuzdan mümkün olduğunca faydalanmalısınız. Ve eğer henüz blogunuz yoksa, web sitenizi bu anahtar özellik için güncellemenizin tam zamanı!

 

[include-page id=’18540′]

 

Blog, web sitenizin bir parçası olarak faydalanabileceğiniz bir platform. Düzenli olarak etkin bir şekilde içerik paylaşabilir ve içeriklerinizi takip eden bir topluluk yaratabilirsiniz. Dünya genelinde ürün ve hizmetlerini dolaylı yollardan pazarlamak isteyen iş sahipleri, reklamverenler ve pazarlamacılar arasında popüler bir yöntemdir.

 

Şefin Spesiyali

2Örneğin, bir restoran sahibiyseniz ve web sitenizin rezervasyon sistemleri varsa, o zaman ‘Şefin Spesiyali’ ile ilgili basit tarifler, yemek görselleri, yemek pişirme yöntemleri ve malzemeler ile ilgili bir blog makalesi yazabilirsiniz. Hatta onu pişirirken çekilen bir videonuzu makalenize dahil edebilirsiniz!


Kendinizi müşterilerinizin yerine koyun. Ne hakkında okumak isterdiniz, satın alma veya rezervasyon işleminin sonuna geldiğinizde ne görmek, ne okumak isterdiniz?

Hedeflerinizi sosyal medya pazarlama stratejinize entegre edin.

Blog güvenirlik sağlamak için en iyi yoldur, demografiğinize karşı güven inşa edin ve hedef kitlenizi anlayın. Ama takipçilerinizi etkileyecek ve ikna edecek tek şey blog makaleniz değildir, blogunuzda eyleme çağrılar gibi pazarlama araçlarını stratejik olarak yerleştirmelisiniz. İşletmenize asıl dönüşümü sağlayacak olanlar öğeler bunlardır. Bunu daha detaylı olarak sonra açıklayacağız!

Şimdi, ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilerinize çevirecek blog içerikleri yazmayı ve hazırlamayı konuşalım.

 

Rakiplerinize Bakın

Eğer sektör araştırması yapmadıysanız, müşteri olma potansiyeli olan dönüşümler beklemeyin. Kiminle rekabet içinde olduğunuzu bilmiyorsanız, sizi neyin eşsiz kıldığını nasıl bileceksiniz?

Eğer müşterinizin piyasanızda sahip olduğu diğer seçenekleri tanımıyorsanız, herkesin ilk tercih ettiği marka olmayı nasıl beklersiniz? Küçük işletmecilerin rakiplerini tanımamaları çok şaşırtıcı.

Sizinle aynı çizgide olan işletmeleri tanımak için yapmanız gereken sadece google’lamak! Küresel ve yerel bazda etrafınızdakileri keşfedin ve ürününüzün eşsiz satış noktalarınızı tanımlayın.

Bu bizi tekrar Gökdelen Tekniğine getiriyor. Öncelikle rakipleriniz hakkında yeterli aramaları yapmanız gerekiyor.

  1. Size değer katacak içeriği bulun
  2. İçeriği daha da iyi yapın
  3. Doğru insana ulaşın.

Restoran örneğinde kalalım. Eğer spesyalim balık üzerineyse, menümün içindeki en lezzetli yiyecekleri veya işletmeme özgü bir ürün bulurum. Rakip restoranlardan farklılaştığım noktalara odaklanırım.

İşletmeme yarayacak olan, rakiplerimin kullandığı taktiklere ve özelliklere bile bakardım. Notlar tutun ve araştırmalarınızı bir araya getirin!

Mesela benim spesiyalim ‘Somon Balıklı Köfteler’ olsun. Biraz araştırma yaptıktan sonra Somon balıklı köftenin tarihi hakkında kolaylıkla bir yazı yazabilirim. Ailemden kimin bana gizli tarifi öğrettiğinden bahsedebilirim. Hatta ev yapımı Balıklı Köftelerin neden McDonalds’ın balık köfteli burgerinden iyi ve daha sağlıklı olduğunu bile yazabilirim.

 

Etkileşimli İçerik

Takipçilerim için faydalı olacak, kalori sayacı gibi etkileşimli içerik sunardım. Unutmayın, takipçileriniz kendilerini test edecek, yarıştıracak, kıyaslama yaptıracak, fikirlerini paylaştıracak ve eğlendirecek imkanları reddetmezler. Bu tarz kişiselleştirilmiş içerikler insanlar için oldukça dikkat çekici.

Etkileşimli içerikler ile ilgili daha fazla bilgi almak için bu makaleyi okuyabilirsiniz.

Site ziyaretçilerinize basit etkileşimli özellikler sunabilirsiniz, bu da sizin dönüşüm oranlarınızı yükseltir.

Bunların hepsi ürününüzü evde denemeye değer ve kişisel yapabilir. Unutmayın, bu marka farkındalığı yaratmak ve güven inşa etmek için olmazsa olmaz. Takipçilerinizle “Gerçek arkadaşlık” kurmak için bir “Sır” paylaşmalısınız, sosyal medyanın altında yatan en temel felsefe budur.

 

Eşsiz Satış noktanızı Tanımlayın

Hangi ürününüzün ya da hizmetinizin rakiplerinizden farklı olduğunu bilmek sizin en eşsiz satış noktanız olacak.

Dolayısıyla, bu noktada rakiplerimin kim olduğunu bilmeliyim ve restoranımı neyin farklı kıldığını öğrenmeliyim – bu benim özel Balık Sosum olabilir. Bu balık sosu bir tek benim restorantımda var. İnsanları bu sosu denemeye teşvik etmeliyim ve tadını denemeleri için bir neden vermeliyim.

Balık sosumla ve Balık Köftelerimle ilgili heyecan yarattığımda ziyaretçilerim tadının neye benzediğini bilmek isteyecekler. Satmaya çalıştığınız aslında bir deneyim. Fotoğraflar ve detaylı bir yazı yeterli olmayacaktır.

Dolayısıyla, şanslı iki kazanana ürünümü denemeleri için ücretsiz bir fırsat vereceğim yada anında masa rezervasyonu sunacağım. Nasıl? İlgili kişilerin iletişim detaylarını verebilecekleri bir Eyleme Çağrı butonu koyarak ya da onları daha fazlasını öğrenmeye teşvik edebilirim.

 

Eyleme Çağrılar

Eyleme Çağrılar okuyuculara iletişim detaylarını bırakmalarını sağlar. Bu olduğunda, içeriğiniz değerlenir çünkü potansiyel müşteri getirmeye yardımcı olur.

Eyleme çağrılar dönüşümü artırmada önemli rol oynar, çünkü ürün teklifinizde okuyucuyu harekete geçmeye teşvik eder. Bu teşvik, okuyucuya ürünlerinizi satın almaları için harekete geçiren bir çağrı olabilir veya sizinle iletişime geçmelerini sağlayabilir.

Ayrıca bu eyleme çağrılarınız, iletişim bilgilerini vermeleri karşılığında ücretsiz ilginç ve yararlı içerik indirmeyi sunabilir. Balık restoranı sahibi olarak “Balığı nasıl taze tutarsınız” konulu bir rehber sunabilirim.

Eğer birşey satmayı planlamıyorsanız bile, e-posta listesi hazırlayarak, arama motorlarında veya Facebook’ta reklam yayınlamadan, yeni içeriklerinizi, tekliflerinizi ya da indirimlerinizi duyurmanızı sağlar.

Size Eyleme Çağrılar ve Blog makaleleri nasıl çalışır iyi bir örnek verelim. Cloudnames logoların neden çevrimiçi pazarlamanız için önemli oldukları ile ilgili bir makale yayınladı. Eyleme Çağrıları makalenin içine yerleştirdik, böylelikle logo tasarımı veya uzman tavsiyesine ihtiyacı olan okuyucularımız ekibimizle iletişime geçebilir. Ve şu işe bakın ki; ertesi gün fiyatlandırma ile ilgili birçok soru aldık.

Tercihen Eyleme Çağrınız okuyucularınızın arzu ettiği eylemi sunmalılar. Bu değerli kaynak sunmanın amaca hizmet edeceği anlamına geliyor. Eğer Eyleme Çağrı bir aksiyonu tetiklerse en yüksek dönüşüm oranını alırsınız. Blog makalenizde Eyleme Çağrıları kullanarak kazancınızı artırabilir ve ideal işletme hedeflerinize ulaşabilirsiniz.

İşte bir örnek, aşağıda bizim Eyleme Çağrılarımızdan biri bulunuyor. Eğer iletişim bilgilerinizi bırakırsanız, bugün Ücretsiz Sosyal Medya Pazarlaması rehberi alacaksınız! Artı, size Eyleme Çağrıların nasıl çalıştığı ile ilgili iyi bir fikir verecek.

[include-page id=’18525′]

 

Cloudnames’te ne yapıyoruz

CNcanhelp-300x269Cloudnames çevrimiçi kanallarda en iyisini yapabilmeniz için ihtiyacınız olan her şeyde yardımcı olabilir, tüm dijital stratejinizi, web sitenizi,sosyal medya profillerinizi, dijital pazarlamanızı ve tüm karmaşık teknik detayları online kazancınızı etkili biçimde büyütmek için yönetebiliriz.

Web sitenizin yönetimini devralıyor ve düzenli aralıklarla güvenlik ve güncelleştirilmesini de sağlıyoruz. Arama Motoru Optimizasyonu, Arama Motoru Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlama ve ihtiyacınız olan diğer tüm Dijital pazarlama kampanyalarında sizlere yardımcı olabiliriz.

 

 

 

 

İlginizi çekebilecek diğer makaleler

İçerik Pazarlaması ve Arama Motoru Optimizasyonu

İçerik pazarlaması için 7 önemli strateji

Sizin için tasarlayabileceğimiz 30 harika web sitesi

Sosyal Medya pazarlaması ilgileniyorsanız lütfen bloğumuzu takip edin. Sizin ilginizi çeken içerikler neler? Yorumlarınızı bizimle ve aşağıdaki ikonları kullanarak arkadaşlarınızla paylaşın. Unutmayın paylaşmak umursamaktır!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Bu makaleyi paylaşın.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp

Hizmetlerimiz

dijital strateji

Dijital Strateji

Cloudnames, işletmenizin dijital iletişim ve pazarlama için pratik bir plan oluşturmasına yardımcı olabilir. Dijital stratejinizi tartışıyoruz ve rakiplerinizi inceliyoruz. Ardından, iyileştirmeler için somut önerilerle geliriz.

Web Tasarımı

Dijital pazarlamaya çok uygun bir web siteniz var mı? Sitenin ne kadar iyi çalıştığını inceleyebiliriz. İyileştirmeler için somut öneriler içeren web sitenizin ücretsiz bir incelemesini alın. Küçük değişiklikler büyük sonuçlar verebilir!

organik trafik oluşturma, arama motoru optimizasyonu

Trafik Oluşturma

Web sitenize nasıl trafik çekiyorsunuz? Cloudnames, içerik oluşturabilir, arama için optimize edebilir ve sosyal medya, e-posta ve diğer kanallarla trafiği artırabilir. Etkili web siteleri, satışa dönüştürülen birçok ziyaret sağlar.

Dijital Strateji

Dijital pazarlama stratejisini nasıl geliştirebileceğinize ilişkin ücretsiz kılavuzumuzu indirin

Dijital Pazarlama hakkında bir tartışma için bugün bizimle iletişime geçin

Help us to share

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Güncel içeriklerimizden anında haberdar olmak için haber bültenine kaydolun!