Dijital iletişim stratejinizi geliştirmek için 5 adım
Cloudnames, pratik bir dijital iletişim stratejisi geliştirmek için bir süreç geliştirdi.
Web sitenizi kontrol ederek ücretsiz bir ilk danışma ayarlamaktan çekinmeyin. Web sitenizde neyin işe yaradığını ve neyi değiştirmeniz gerektiğini size gösteriyoruz. Çoğunlukla şaşırtıcı derecede büyük bir etki sağlayan küçük tutacaklar vardır.
Yalnızca bir saat sonra, Cloudnames’in şirketinize nasıl yardımcı olabileceğine dair bağlayıcı olmayan bir teklifin yanı sıra somut önlemler ve iyileştirmelerle baş başa kalacaksınız.
İşte uygulamalı bir dijital iletişim planı geliştirmek için beş aşamalı sürecimiz. Bu beş adımı takip ederseniz, daha fazla yeni müşteri kazanabilmeli ve satışları artırabilmelisiniz!
Cloudnames, önceki birçok süreçten edindiğiniz deneyimlerle dijital bir strateji geliştirmenize yardımcı olmaktan mutluluk duyar.
- Durum analizi
Durumun analiziyle başlıyoruz. Sonra rotayı belirleyebilir ve hedefler koyabiliriz. Faaliyetleri ve nelerin geliştirileceğini veya üretileceğini planlıyoruz.
- Hedef kitlenize ulaşın
Müşteri yolculuğunun ilk aşaması: “İhtiyaçların gerçekleştirilmesi” dir. Ürün veya hizmetlerinizi satın almaya karar verdiklerinde hedef kitleniz tarafından göründüğünüzden emin olmalısınız.
- Ziyaretçilerinizi ikna edin
- Ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürün
Web sayfalarınız, çevrimiçi siparişleri kabul eden, kişileri toplayan veya her ikisini birden yapan dönüşüm yollarına sahip olmalıdır.
- Dönüşüm oranınızı artırın
Müşteri ilişkilerinizi dinleyin, yaşayın, destekleyin ve sürdürün. En iyi elçileriniz olmaları için müşterilerinizle etkileşimde bulunmanız gerekir.
Müşterilerimizin Cloudnames hakkında
ne düşündüğüne göz atın.
Cloudnames, dijital pazarlama ajansı olarak çalışır. Web sitelerimize gelen trafiği % 5.000 artırdık
Cloudnames, dijital pazarlamadaki her konuda bize yardımcı oluyor. Gelişmeden çok memnunuz!
Başarılı iki hisse sermayesi artışıyla, bir yıldan kısa bir süre içinde 22 milyon yeni sermaye elde ettik
Sağlam bir stratejiyle daha fazla müşteri edinin.
Sonuçları hesaplamak için iyi statik temel göstergelere sahip sağlam bir strateji, belki de bir işletme olarak sahip olabileceğiniz en yararlı araçlardan biridir. Dijital bir strateji olmadan, doğru yönde hareket edip etmediğinizi bilmek genellikle zordur ve yanlış değer ve sonuç ölçüsü kullanarak kendinizi kandırabilirsiniz. Örneğin, Google aramada bir reklama en çok tıklamayı sahip olmak her zaman bir avantaj değildir.
Identify KPIs
Trafik analizi
Kullanıcı analizi
Pazarlama stratejisi
Pazarlama stratejisi, pazarlama planlarından ve kampanya planlarından üstündür ve büyüme hedeflerine ulaşılmasına katkıda bulunmak için tüm önlemler için ekip odaklı bir yön belirler.
Pazarlama planı
Pazarlama planı, işletmenizin büyüme hedeflerine ulaşmasını sağlamalıdır. Plan, yıl boyunca belirli önlemler ve odak alanları içerir.
Sosyal medya
Doğru yapılırsa sosyal medya hem etkili hem de ucuzdur. Sizin için doğru kanalları bulmanıza yardımcı oluyor, eğitim ve atölye çalışmaları sunuyoruz.
Pazarlama takvimi
Kampanya planlama
Markalaşma süreci
Markalaşma, en az kampanyalar ve hızlı kazanç sağlayan diğer etkinlikler kadar önemlidir.
Hizmetlerimiz
Dijital strateji
Cloudnames, işletmenizin dijital iletişim ve pazarlama için pratik bir plan oluşturmasına yardımcı olabilir. Dijital stratejinizi tartışıyoruz ve rakiplerinizi inceliyoruz. Ardından, iyileştirmeler için somut önerilerle geliriz.
Web tasarımı
Dijital pazarlamaya çok uygun bir web siteniz var mı? Sitenin ne kadar iyi çalıştığını inceleyebiliriz. İyileştirmeler için somut öneriler içeren web sitenizin ücretsiz bir incelemesini alın. Küçük değişiklikler büyük sonuçlar verebilir!
Trafik oluşturma
Web sitenize nasıl trafik çekiyorsunuz? Cloudnames, içerik oluşturabilir, arama için optimize edebilir ve sosyal medya, e-posta ve diğer kanallarla trafiği artırabilir. Etkili web siteleri, satışa dönüştürülen birçok ziyaret sağlar.