Sosyal medya modern iş alanları için çok gerekli hale geldi. Ama her bir sosyal medya hesabıyla ayrı ayrı ilgilenmek çok zor görünse de bazı yardımcı yönetim araçlarıyla bunu kolaylaştırmak mümkün.
Akıllı şirketler sosyal medyanın gücünün farkındalar ve bunun onların ürünleri ve müşterileri arasında nasıl bir köprü görevi gördüğünü biliyorlar.
Facebook, Twitter, LinkedIn ve Pinterest, bununla birlikte Google+ ve Instagram ücretsiz ve etkili çözüm olmakla beraber bütün bu hesaplarda ortak bir dili yakalamak için sosyal medya araçlarını kullanmalısınız.
Bunun için takipçilerinizi bilmeli ve onların beğenilerini, yorumlarını, paylaşımlarını ve rakiplerinizi tanımalı, analiz etmeli ve ona göre bir strateji yürütmelisiniz.
[include-page id=’18525′]
Sosyal Medya Yönetim Araçlarıyla Neler Elde Edilebilir?
- Artırılmış iş akışı
- Anahtar kelimelerin izlenmesi
- Hepsi bir arada sosyal medya kanalları
- Birden fazla hesapla bağlantı
- Sosyal medya pazarlama faaliyetlerinizde daha derin bir analiz
- Spesifik bir kampanyaya göre kullanıcıları evirme
- Satışlara etki eden her bir gönderiyi ölçme
- Rakiplerinizin ürünlerini sizinkilerle karşılaştırarak en iyi sonucu alma
- Rakiplerinizi takip ederek sizin için en iyisini bulmak
- Kullanıcıların rakiplerinizle nasıl ilişkiye geçtiği
- Rakiplerinizin hangi anahtar kelimeyle veya içerikle öne geçtiğini bulmak
Gerçek sonuçlar alabilmek için, bütün sosyal medya altyapınızı kurup anında sonuç beklemek hata olur, en az 30 gün veya daha fazla beklemeniz gerekebilir. O yüzden sakın vazgeçmeyin.
İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılarımız:
En iyi 10 Sosyal Medya Yönetim Aracı
Küçük İşletmelerin Sahip Olması Gereken 10 Eklenti
Siz ne düşünüyorsunuz? Lütfen yorumlarınızı bizimle yazımızı arkadaşlarınızla paylaşın. Daha fazla bilgi için iletişim bilgilerinizi bırakabilirsiniz.