Sosyal Medya Pazarlaması açısından Twitter

Twitter ve Sosyal Medya Pazarlaması

Twitter geçtiğimiz aylarda yeni pazarlama özelliğinin lansmanını yaptı. Bu sistem sayesinde artık ülkemizdeki kullanıcılar da olarak Twitter’ı bir pazarlama aracı olarak daha etkin kullanabilecekler.

Twitter, marka sadakati yaratma açısından çok faydalı bir mecra ve ayrı ayrı her potansiyel müşteriyle uzun süreli ilişki kurma açısından en iyi pazarlama kanalıdır. Müşteri etkileşimi ile insanların; markanız, ürününüz ya da hizmetiniz hakkında ne söylediğini öğrenebilirsiniz, ki bu geri bildirimler işinizle ilgili geliştirmeler yapacağınız zamanlarda çok kritik bir önem arz eder.

 

Twitter’ın başlattığı bir diğer yenilikte yeni mesajlaşma sistemi oldu. Özel mesajlardaki 140 karakter sınırı kaldırıldı. Yani anlaşılabilmek için Twitlere fotoğraf, video veya metin eklediğimiz o günler artık geride kaldı. Ayrıca o muhteşem Hashtag sistemi devam ediyor ve biz en son trendleri hashtag’ler sayesinde takip etmeye devam edebiliyoruz.

 

[include-page id=’18525′]

 

Takipçiler

Twitter takipçileri markanın potansiyel müşterileridir. Twitter’ın bir pazarlama aracı olarak yararlarını görebilmeniz için kendi takipçilerinizi yaratmanız gerekir. Bu sayede ücretsiz bir basın bülteni platformu olarak kullanabilirsiniz. Twitter üzerinden istediğiniz zaman markanızla ilgili haber ve bilgilendirmeleri yapabilir, Twitter’a özel olarak tanımladığınız kampanyalarınızı duyurabilir, müşterilerinizi daha fazlasını aramaya cesaretlendirebilir, bağlantılar ve metinler paylaşabilir, öneriler sağlayabilirsiniz. Ayrıca Twitter soruları anında yanıtlamanıza izin verir, bu durum müşterilerinizle etkileşimi arttırır ve müşterilerinizle istikrarlı olarak buluşmanızı sağlar.

 

 

Sıklık

Cloudnames olarak biz, Twitter’da sürekli olarak interaktif olduğunuz takdirde, müşterinizle mükemmel bir ilişki kurabileceğinizi test ettik. Araştırmalarımız, kampanyalarınızıi twitlerinizi ve paylaşımlarınızı anlaşılır, mizahi, aydınlatıcı ve sezgisel tuttuğunuz takdirde daha iyi bir geri dönüş oranı yakalayacağınızı gösteriyor. Gönderi sıklığında istikrarlı olduğunuz ve yeni içerikler sunduğunuz durumlarda, Twitter marka kimliğinizi en etkin gösterebileceğiniz platform haline geliyor. Bu durum, sosyal medya pazarlaması yaparken birincil hedeflerden biri olan olumlu bir marka ortaklığı yaratmanıza yardım eder.

 

İstikrar

Tabi ki Twitter’da başarılı olabilmek için kendinizi Twitter hesabınıza adamalısınız, yoksa potansiyel müşterinizin ilgisini kaybetme riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Emeklerinizin gönderileriniz yüzünden harcanmasına izin vermeyin. Sosyal medya pazarlama planınızı başlatın ve zamanın ilerisinde olmaya dikkat edin ki paylaşacak gönderiniz bitmesin. Unutmayın ki siz gerçek bir itibar inşa ediyorsunuz ve bunu bir kere oluşturduktan sonra önemli olan bunu devam ettirebiliyor olmak.

 

Eş zamanlı gönderiler

Twitter güncel zamanlı olarak çalışır, yani müşterileriniz o an olan biten her şeyi takip edebilirler. Twitlerinizin güncel olmasını öneririz, daha da ideali en güncel konulara sahip olan marka olmanızdır. Twitter’daki tüm yorumların ve etkileşimin akıllıca hazırlanmış “bu elbise ne renk” sorusu sayesinde ünlülerden, politikacılara kadar milyonlarca insanın konuştuğu gönderisini hatırlıyor musunuz? İlk olarak, takipçi sayınızı arttırın ve takipçilerinizin arkadaşlarını sayfanıza davet etmelerini sağlayın. Daha sonra da müşterilerinizi ilgilendiren yeni fikirler tanıtarak marka kimliğinizi oluşturun.

 

Twitter’da pazarlama

Artık sizin de Twitter gönderilerinizi tercih ettiğiniz kitleyi seçerek gönderebilme imkanınız var( Bu uygulama Türkiye için henüz aktif değil ama her an olabilir – blogumuzu takip ederseniz biz sizi bilgilendirebiliriz) Twitter’ın promosyon özelliğini kullanarak Twitlerinizin hedef kitlenize ulaşmasını sağlayabilir, sitenize trafik sağlayabilir, takipçilerinizi arttırabilir ya da müşterilerinizin iletişim bilgilerini toplayabilirisiniz.

 

Twitter’da gönderinizi oluşturduktan sonra bütçenizi ve kitlenizi seçiyorsunuz. Son aylarda Twitter hedefleme özelliğini geliştiriyordu. Sonuçta müşterinize nokta atışı yapmanıza olanak sağlayan gerçekten çok etkileyici bir sistem geliştirilmiş oldu.

 

Bu uygulamanın bir diğer güzel özelliği de istediğiniz bütçeyle kendi işinize uygun bir planlama yapabilecek olmanız.

 

Üstün raporlama özelliği

Twitter’ın bu uygulamasının bir diğer özelliği, reklamınızın etkilerini ölçebileceğiniz etkili bir arayüz sunması. Organik yayılım karakteristiğinizi ölçümleyip müşterileriniz ile ilgili değerli bilgiler elde edebilirsiniz.

 

Yaptığınız iş, Twitter’ı sosyal medya pazarlama aracı olarak kullanarak büyük fayda sağlar. Twitter’da da Facebook’ta olduğu gibi benzer ilgi alanlarındaki insanları belirleyebilirsiniz. Cloudnames doğru araçları kullanarak hoş bir sosyal medya pazarlama tecrübesi geçirmenizi sağlar. Hizmetlerimiz büyük fikirlerinizle parlamanıza ve bu fikirleri hedef kitlenizle paylaşmanıza yardım eder.

 

[include-page id=’18540′]

 

Cloudnames yardım edebilir

Cloudnames, dijital pazarlama hakkında ihtiyacınız olan her şeyde size yardımcı olabilir. İnternet üzerinden daha çok gelir elde edebilmenizi sağlayacak, web sitesi, dijital pazarlama ya da diğer tüm karmaşık teknik detayların sizin için yönetimini devralabiliriz. Böylelikle siz de şirketinizin ana faaliyetlerine odaklanabilirsiniz.

 

Mobil uyumlu Web siteleri tasarlamamızın yanı sıra, sitelerinizi güvenli ve güncel tutmanızı sağlıyoruz.

 

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), Arama Motoru Pazarlaması (SEM), Sosyal Medya Pazarlaması (SMM) ve diğer tün dijital pazarlama aktivitelerinizin yanında web sitesi ve e-mail pazarlamanın da yürütülmesini üstlendiğimiz bir online pazarlama hizmeti sunuyoruz.

 

[include-page id=’18540′]

 

Cloudnames olarak sloganımız “paylaşmak önemsemektir”; bu yüzden Sosyal Medya Pazarlama’da başarılı olmanız için bilmeniz gereken her şeyi içeren bir rehberi sizinle paylaşıyoruz. Ücretsiz bir kopyasını buradan elde edebilirsiniz.

 

 

İlginizi çekebilecek Diğer Makaleler

Sosyal Medya Pazarlama araçları

İçerik Pazarlaması için 7 önemli adım

Hedef kitle belirlerken kullanabileceğiniz etkileyici taktikler

 

Sosyal Medya pazarlaması ile ilgili daha çok şey öğrenmek isterseniz, lütfen blogumuzu takip edin. Twitter’ı nasıl kullanıyorsunuz ve yenilikler sonrasında ile birlikte nasıl kullanmayı düşünüyorsunuz? Yorum kısmına yazarak hem bizi hem de çevrenizdekileri bilgilendirin. Unutmayın!! Paylaşmak, umursamaktır.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Bu makaleyi paylaşın.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp

Hizmetlerimiz

dijital strateji

Dijital Strateji

Cloudnames, işletmenizin dijital iletişim ve pazarlama için pratik bir plan oluşturmasına yardımcı olabilir. Dijital stratejinizi tartışıyoruz ve rakiplerinizi inceliyoruz. Ardından, iyileştirmeler için somut önerilerle geliriz.

Web Tasarımı

Dijital pazarlamaya çok uygun bir web siteniz var mı? Sitenin ne kadar iyi çalıştığını inceleyebiliriz. İyileştirmeler için somut öneriler içeren web sitenizin ücretsiz bir incelemesini alın. Küçük değişiklikler büyük sonuçlar verebilir!

organik trafik oluşturma, arama motoru optimizasyonu

Trafik Oluşturma

Web sitenize nasıl trafik çekiyorsunuz? Cloudnames, içerik oluşturabilir, arama için optimize edebilir ve sosyal medya, e-posta ve diğer kanallarla trafiği artırabilir. Etkili web siteleri, satışa dönüştürülen birçok ziyaret sağlar.

Dijital Strateji

Dijital pazarlama stratejisini nasıl geliştirebileceğinize ilişkin ücretsiz kılavuzumuzu indirin

Dijital Pazarlama hakkında bir tartışma için bugün bizimle iletişime geçin

Help us to share

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Güncel içeriklerimizden anında haberdar olmak için haber bültenine kaydolun!